Tuesday, June 30, 2015

Persiapan ke U.S bahagian 8: First vaccination done!

Semalam dah pergi amek 2 doae vaksin
Sblum ni aku ingat nak amek MMR tu boleh selang sehari je tp xlehhhhhh sebenarnya hahahha
Suka2 hati je buat assumption
Aku kena tunggu lg sebulan utk amek second dose MMR

So semalam just amek 1 dose MMR dan 1 dose meningitis
Sakit oiiii
Dr kata mungkin akan demam sbb 2 shots sekaligus ni
Kiri kanan bahu ler lenguh smlm
Sakit gak r even after 24jam

Total cost RM210
Dr bg buku vaksin kaler oren
Dia cop and lekatkan kotak vaksin tu kt situ
Awal2 ak gelak sbb xpercaya bila aku tanya
"Nanti Dr ada bg proof x yg saya da cucuk ni?"
"Ni saya cop kt borang awak ni kira proof la ni"
"Tp sy nk proof lain"
"Ok saya awk kotak ubat ni"
Aku bantai gelak la sbb ingat Dr gurau
Rupa2 betul dia bg sekali dgn kotak hahahahahahh

Inilah bukunya 





So next appoinment utk second dose MMR and teranus will be on August1..hopefully registrar ASU xbyk songek lg la utk register kelas ni

No comments:

Post a Comment