Saturday, October 1, 2016

My summer trip to malaysia (part1)

after dah seharian stranded dekat qatar
aku diselamatkan haha
beli tiket emirates balik ke malaysia
smpai kelantan raya ke-3
masa tu rumah tgh open house
punya la penat weh
smpai2 tgk ramai sedara mara semua ada
even penat, terus mencekik haha
ye la dah kebulur mknan malaysia
terutama skali laksa yg umi masak
terbaik weh

then after that kwn2 aku pulak dtg
memg meriah sgt
even penat kan tp kuatkan diri jugak
then malam tu ada buat bbq
bakar satay bagai
lepak2 dekat laman
tp aku dh mcm lalok dah masa tu
xleh nk join sgt
masuk blik terus pengsan,esok tgh hari bru bgn dgn penuh energy haha

aku balik 3 minggu je
so the first week tu aku stay kt Kelantan
pergi serbu semua open house yg available
pergi ziarah sedara mara (makan lagi)
aku xtaw la kalau org lain tp aku sepsis yg kalau time raya,benda paling aku suka bila pergi beraya adalah biskut raya
aku akan bukak semua baling n cuba semua
mcm kanak2 kan tp sukaaaa..best la kuih raya

then aku mula la susun jadual aku sepanjang kt malaysia
dlm list msa tu nk pergi ganu,kl,melaka,penang
tp xsempat pon g penang
tp yg lain semua sempat

tunggu next post utk each tmpt yg aku visit...









No comments:

Post a Comment