Sunday, October 2, 2016

My summer trip in malaysia (part 2)

ok mari nk cerita apa yg aku buat
makan,makan,makan...
actually tu je yg aku buat haha
lagipon masa tu kan raya, so logic la wei makan xberenti

after dah puas jalan2 kt Kelantan
aku continue trip ke KL and Melaka
roadtrip okay
xmain la naik flight
sbb dah terbiasa kt USA selalu drive more than 5 hours kan
so balik Malaysia pon xde rsa nk naik flight la
seronok sbb boleh stop2 on the way tu

aku spent 5 days kt KL
2 days dgn kwn2 aku
kitorang book hotel and spent time together
seronok sgt time tu

then aku stay dekat Nilai 2 hari
sempat turun ke Melaka
semata2 nk g makan and jumpa Kuntum
drive la ke Melaka from nilai tu
xde la jauh pon
2 jam je

then after that pergi Rawang and balik Kelantan smula










IKEA!!!
















No comments:

Post a Comment