Wednesday, February 6, 2019

Still here..& hubby birthday update

Salam!

So it's February 2019, I'm still here
still in Arizona
still in usa
still a phd student
still a lot to learn
this journey have teach me a lot
on how to be patient, how to be strong, how to be more ambitious than I ever be in my life, how to be confident in your own work
its not easy
its super hard
I consider to quit so many times
I never been depress in my life until I start my phd
my life was easy, smooth and interesting

but, it got harder, not smooth anymore yet still interesting ;)
even though im facing this, but Im always grateful because this life is teaching me a lot
especially when I got married, there's a lot more to learn in life

bosan ah
malay la pulak

ok basically penat taw x
tp tabahkan diri je
penat dan semua ni
hari2 mengadu kt husband
dia pula seria je la dengar
dia pon penat tp dia lg sabar kot
Aku ni kurang sikit sabarnya
asyik nk mengamuk je keje

tp Aku bersyukur la Allah dtgkan dia dalam hidup Aku
byk pengorbanan dia
especially pengorbanan masa and emosi hahahah
Aku ni kalau bab mengamuk memang xkenal dah sape laki or sape kwn
semua Aku sembur je
tapi alhamdulillah la Allah bg Aku husband yg sgt penyabar
hari2 Aku mohon ampun dekat dia

ye lah, dah kahwin ni syurga kt bawah tapak kaki suami pulak  weiii
dulu dgn mak xde hal set sbb mak kan
tp dan laki ni susah sikit
mengamuk je keje Aku hahahha
lepas tu baik balik tp tu la manisnya rumah tangga
dia la tmpt mengamuk and dia la tmpt mengadu sbb kita dgn dia 24/7

so hari ni bday dia
tiba2 rasa nk update blog special utk lelaki yg paling Aku sayang ni
kitorang dua2 busy today, dia keje and Aku pula kena g ofis
so Aku sure dia mintak half day sbb nak celebrate la Kan
bawak dia g makan
dia ni xmemilih makan, so Aku bawak dia pergi cheesecake factory






a day before tu sempat la surprise dia buat fav food dia
punya la dia suka sub dah lama Aku xbuat roti fav dia tu
3 jenis sekali Aku buat
2 jam setengah dok kt dapur haha
tp demi suami tercinta kurelakan jua :P





sampat la jugak deko simple2 kt dia




happy birthday honey
I love you so much!!

No comments:

Post a Comment