Wednesday, March 31, 2010

perlu ke????????

bila kita bertindak atau berkata-kata
better kita fikir dulu
perlu ke tidak??????????
kadang2
ad org yg xleh terima kata2 dan perbuatan kita
pada long
ianya amat penting sbb ia melambangkan peribadi
tp long sendiri sedar
long bukan perfect
kadang2 terkeluar jugak ap2 yg x perlu
tp kita patut cuba jugak utk perbetulkan ap yg salah
bukan utk perfect tp utk be better
manusia mna ad yg perfect kan
tp tu la........
long kadang2 rsa jugak nk straight forward je bg tau
"ak xsuka ko buat mcm ni"
huh,tp xboleh
hehe
long memg seorang yg agak laser bila berkata2 tp
akhir2 ni long lebih menjaga kata2 sbb ramai ckp
"long,sejak ko jd MPP ni,mulut makin lancang nmpk!!!!"
hoho
betol kot
org xkan komen kalau xbetol kan
dats y long lebih kpd senyap je skrg
malas nk komen
back to our main,perlu ke?????????
haha
perlu ke u ckp mcm tu?
org yg paham akan paham maksud kata2 long utk post kali ni
org yg xpaham,xpe
pedulikan je post ni


ad 1 perasaan yg muncul dlm jiwa long skrg iaitu kesal
kesal kerna ap?????????
hanya org yg tau akan paham maksud kesal yg long lontarkan kali ni
kesal dgn tindakan mereka
kesal dgn ideologi mereka
kesal dgn ap yg dorang lakukan
kesal.....
but,jom try to fix it
kesal tu memg perkara biasa
ye la
manusia kan

1 lg long nk kongsi iaitu perkataan lembap n pemalas
kadang2 org xsedar yg dirinya bertindak sgt lembap
n kadang2 dia seorang yg buat kita pikir dia pemalas walaupun kita taw itu bukan diri dia sebenarnya
tp lumrah la manusia
kadang2 terfikir negatif jugak kan
long pon manusia biasa
long bukan nk perli sape2
cuma long rsa nk luahkan ap yg terbuku di hati

kalau ad yg terasa
kalu ad yg tercuit
kalu ad yg terguris
kalau ad yg ter'kesok' ati
long mohon ampun dan maaf

long cuma nk luahkan
rsa da xterbendung lg da dlm hati